Navigace

Obsah

Zprávy

Provozní doba samoobsluhy

Od středy 20.1.2021 bude samoobsluha otevřena od 7 do 11 hodin a od 14 do 16 hodin. celý text

ostatní | 19. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Vybírání poplatků

Z technických důvodů mohou být poplatky vybírány nejdříve od 25.1.2021. Občané mohou od tohoto data poplatky zaplatit v hotovosti v kanceláři OÚ. Vzhledem k současné situaci ale nabízíme také možnost úhrady poplatků na účet obce. Kdo by měl o tuto možnost úhrady zájem, ozvěte se na e-mail: obec@dolniredice.cz. Poplatky Vám vyčíslíme, domluvíme se na variabilním symbolu, dodání samolepky a dalším potřebném. celý text

ostatní | 11. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Tříkrálová sbírka

Tříkrálovou sbírku můžete podpořit přispěním do pokladničky umístěné v kanceláři obecního úřadu. Přispět lze i bezhotovostně, informace najdete na www.trikralovasbirka.cz. celý text

ostatní | 11. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Provoz obecní knihovny

V souladu s nařízením vlády je do odvolání obecní knihovna uzavřena. celý text

ostatní | 4. 1. 2021 | Autor: Správce Webu

Obnova křížku

Vyhlášení veřejné sbírky celý text

ostatní | 2. 12. 2020 | Autor: Správce Webu

Úřední hodiny Obecního úřadu Dolní Ředice

POZOR ZMĚNA!
Od 19.10.2020 až do odvolání budou úřední hodiny obecního úřadu v pondělí a ve středu od 12.00 do 17.00 hodin.

KONTAKTY:
Kancelář OÚ: 603 885 763, 466 681 988 (PO – PÁ 9.00-13.00)
Starosta: 603 806 893
E-mail: obec@dolniredice.cz

Na výše uvedených kontaktech získáte informace o možnostech vyřízení svých záležitostí bez osobního kontaktu (pokud to lze), případně si zde můžete dohodnout termín osobní návštěvy na obecním úřadě. celý text

ostatní | 16. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Hlídání dětí pro zaměstnance vymezené v usnesení vlády č. 1033

Na základě usnesení vlády je povinností obcí s rozšířenou působností určit zařízení, které bude vykonávat nezbytnou péči o děti ve věku od 3 do 10 let, jejichž rodiče jsou zaměstnanci bezpečnostních sborů, obecní policie, poskytovatelů zdravotních a sociálních služeb, orgánů ochrany veřejného zdraví a dalších dle usnesení vlády č. 1033 z 12.10.2020.
Pro ORP Holice bude tuto službu vykonávat Dům dětí a mládeže Holice. V případě, že máte o tuto službu zájem a jste v cílové skupině vymezené výše zmíněným usnesením, obraťte se prosím na následující kontakty:
Pavel Hojka – 732 853 644
Hana Stárková - 733 549 767
ddm@holice.cz
celý text

ostatní | 13. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Informace týkající se koronaviru

V souladu s nařízením vlády byly upraveny úřední hodiny obecního úřadu pro veřejnost, a to pondělí a středa od 12 do 17 hodin. Doporučujeme veškeré záležitosti předjednat telefonicky na číslech 603 885 763, 466 681 988.

Omezen je také provoz hospody, zde bude fungovat pouze výdejní okénko od 11 do 14 hodin, ideální je jídlo si předem objednat na telefonu 604 419 418 nebo e-mailu: klarachov@seznam.cz. S provozem hostince souvisí také zákaz pití alkoholu na veřejnosti.
celý text

ostatní | 13. 10. 2020 | Autor: Správce Webu

Rozpis cvičení TJ Sokol

Viz příloha. celý text

ostatní | 7. 9. 2020 | Autor: Správce Webu

Informace Ministerstva životního prostředí

Nakládání s odpady v době koronavirové pandemie celý text

ostatní | 2. 4. 2020 | Autor: Správce Webu